Menu
EUR

Klantenservice

Vind snel en eenvoudig je antwoord op onze klantenservice pagina.
Telefoon
Niet bereikbaar
Live chat
Ma - Vr 09:00 - 17:00

Heb je vragen over onze producten of diensten? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Ons klantenservice team staat je graag te woord. De medewerkers van Lampenwereld zijn op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van verlichting en kunnen je adviseren over de beste oplossing voor jouw specifieke situatie.

Mocht je om welke reden dan ook niet tevreden zijn met je aankoop, neem dan gerust contact met ons op. Wij zullen er alles aan doen om je problemen op te lossen.

We streven er naar om je bericht binnen 1 werkdag te beantwoorden!

Neem contact op

Contactgegevens

KVK nummer: 89067495
btw-nummer: NL864868868B01
Lampenwereld.nl B.V. Leerlooierstraat 25
4871EN Etten-Leur
Nederland

Veelgestelde vragen

Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?

Het is heel makkelijk om een bestelling te plaatsen:

  1. Ga naar het gewenste product.
  2. Klik op de knop 'Toevoegen aan winkelwagen'.
  3. Klik op 'Ga verder met winkelen' om verder te winkelen of klik op 'Doorgaan naar afrekenen' om te betalen.
  4. Bekijk je winkelwagen en klik op 'Doorgaan naar afrekenen'.
  5. Vul je gegevens in en doorloop de stappen: Contactgegevens, Verzendadres, Bezorgopties, Factuuradres, Bestellen en betalen.
  6. Aan het einde van de stap 'Bestellen en betalen', wanneer je de aankoop bevestigd, is je bestelling definitief.  
  7. Je ontvangt per e-mail een orderbevestiging wanneer de bestelling succesvol is geplaatst.

Is de knop 'Toevoegen aan winkelwagen' niet zichtbaar? Dan is het artikel niet op voorraad en kan het helaas niet besteld worden. Als je je e-mailadres invult boven de knop 'Breng me op de hoogte', ontvang je een e-mail zodra het product weer op voorraad is.  

Wat zijn de verzendkosten?

Bestel je voor minimaal € 25 en is de levering in Nederland? Dan wordt je bestelling gratis verzonden. Voor bestellingen met een lagere orderwaarde rekenen we € 5,95 aan verzendkosten. 

Overige landen:

Land Tot € 75 Vanaf € 75
België € 6,95 Gratis
Duitsland € 6,95 Gratis
Kan ik mijn bestelling afhalen?

Helaas is het (nog) niet mogelijk om je bestelling bij ons magazijn af te halen.

Mijn bestelling heeft verschillende levertijden, wat nu?

Wij verzenden je bestelling zodra deze compleet is. De langste levertijd is dan ook de verwachte levertijd van je bestelling. Wil je een deel van je bestelling eerder ontvangen? Bestel dan in verschillende orders of neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Levertijd & Bezorging
Wat is de status van mijn bestelling?

Je kan de status van je bestelling eenvoudig volgen via onze orderstatuspagina.

Kan ik mijn bestelling 's avonds laten bezorgen?

Jazeker, dat is mogelijk. Tijdens het bestellen kan je hiervoor kiezen middels een kleine toeslag. Je bestelling zal doorgaans tussen 17:30 en 22:00 uur bij je worden geleverd.

Waar blijft mijn pakket(je)?

De levering van je bestelling kan vertraging oplopen bij de pakketdienst door drukte maar ook wanneer je een groot artikel hebt besteld. Bekijk voor de meest actuele informatie de Track en Trace pagina van de vervoerder, controleer het bezorgadres en de postcode en bekijk je mail of je geen 'niet thuis'-bericht hebt ontvangen. 

Is het na bovenstaande nog niet duidelijk waar je bestelling is? Wacht dan nog even af, de levering kan vertraagt zijn. Heb je na 5 dagen nog niets ontvangen? Neem dan binnen 14 dagen na de oorspronkelijke bezorgdag contact met ons op.

Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?

Wat vervelend dat je bestelling beschadigd is aangekomen, we lossen dat graag voor je op! Neem hiervoor contact op met de klantenservice per e-mail. Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen vragen we je het volgende mee te sturen:

  • Je ordernummer
  • Een foto van de verpakking
  • Een foto van de EAN (barcode) van het beschadigde artikel
  • Een foto van de beschadiging
Retourneren & Ruilen
Hoe kan ik mijn retour aanmelden?

Je kan je retour binnen 30 dagen na ontvangst makkelijk aanmelden op de volgende pagina:

RETOURNEREN

Je ontvangt daarna de instructies hoe je je bestelling kan retourneren. De retourkosten kan je vervolgens bij het gewenste pakketpunt voldoen.

Let wel op dat je retour aan onderstaande voorwaarden voldoet:

  • Meld je retour binnen 30 dagen na ontvangst aan.
  • We accepteren je retour alleen als de verpakking en het product onbeschadigd en ongebruikt zijn.
  • De kosten voor het retourneren zijn voor je eigen rekening.
  • Ga zorgvuldig om met het product en de verpakking, beschrijf en beplak deze niet.
Kan ik retourneren zonder originele verpakking?

Het kan wel, maar we vragen je om je bestelling zo compleet en netjes mogelijk te retourneren. Als een verpakking het toelaat om het artikel te beoordelen zonder de verpakking te beschadigen is er geen reden om de originele verpakking niet onbeschadigd terug te sturen. Wanneer je het artikel zonder of met een beschadigde verpakking retour stuurt mogen wij de kosten voor een nieuwe verpakking op je te verhalen tot een maximum van 30% van het aankoopbedrag.

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Dat is mogelijk binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling. Neem contact op met onze klantenservice en zij informeren je graag hoe de omruiling in zijn werk gaat. De kosten voor het retourneren van je bestelling dien je zelf te voldoen. 

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Heb je iets retour gestuurd en heb je al betaald? Je retour wordt zo spoedig mogelijk gecontroleerd en verwerkt. Wanneer alles goed is ontvang je hier per e-mail bericht van en zal het aankoopbedrag direct worden terugbetaald. Doorgaans zie je het dan binnen 2 dagen weer bijgeschreven zien worden.

Garantie
Is reparatie mogelijk?

Gaat een product gedurende de garantieperiode kapot, dan heb je recht op gratis reparatie of vervanging, tenzij je het product niet normaal hebt gebruikt. Komt de reparatie door bijvoorbeeld gebruikersschade? Dan is de reparatie voor je eigen rekening.

We repareren je artikel pas nadat jij daarvoor toestemming hebt gegeven, zodat je geen onverwachte kosten hebt. Voordat de reparatie wordt uitgevoerd, krijg je eerst een inschatting van de kosten. Je mag dan kiezen:

  • laten repareren tegen betaling
  • terugsturen zonder repareren (je betaalt dan de onderzoekskosten t.w.v. € 24,95)
  • gratis recycling (niet bij alle artikelen mogelijk)
Wanneer heb ik garantie?

De garantie is geldig gedurende de garantietermijn, bij elk artikel staat deze vermeld. Doorgaans is dit 2 jaar, met uitzondering van bijvoorbeeld verbruiksartikelen zoals lichtbronnen. Houd er rekening mee dat, wanneer er een defect is ontstaan, je dit defect alleen kunt aanmelden binnen deze garantieperiode.

Wat is de fabrieksgarantie?

Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de (uitgebreidere) fabrieksgarantie zoals die door sommige fabrikanten of importeurs wordt gegeven. De fabrikant of importeur kan hieraan zelf voorwaarden en bepalingen stellen. Meer informatie over de fabrieksgarantie vind je in de documentatie van het product. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij je zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging of reparatie. Logischerwijs vallen glaswerk en (gratis meegeleverde) verbruiksartikelen, zoals tl-buizen, transformators, drivers, LED-lampen, gloeilampen en halogeenlampen, buiten de garantie.

Hoe meld ik een artikel voor garantie?

De snelste manier is om een e-mail te sturen naar [email protected] met de volgende informatie:

  • Je ordernummer
  • Het artikelnummer
  • Een omschrijving van wat het defect is
  • Een foto van het defect indien van toepassing

Wij komen dan zo snel mogelijk bij je terug met een oplossing.

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €25,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »